Hát, pedig már kezdtem reménykedni, hogy az népi-igazságérzet álltal megálmodott 300 volt deszantos beépítette a feka kigyúrt testét egy társasház beton alapzatába.


Erre most előkerül... :(


Mindegy, valószínűleg ki fog derülni, hogy ő ott se volt, vagy ha igen, akkor is csak szenvedő alanya a sajnálatos eseményeknek.


Bár elég nagy most a nyomás a rendőrségen, példát kell statuálniuk. Talán az ügy nemzetközi vonatkozásai miatt mégis igazságos ítélet születik. Bár sokan úgy gondolják, hogy a ha éjfélkor feladta magát, akkor már régen le kellett volna lőni a disznót.
De vajon hol van a többi 20-30 koma, akik asszisztáltak a sajnálatos eseményhez. Közülük miért nem jelentkezik senki, hogy ott voltam és láttam, hogy mi történt. Csak mi magyarok vagyunk olyan hülyék, hogy egy ilyen esetnél azonnal rohannánk a rendőrsége vallomást tenni.


De van egy másik megközelítése is az ügynek:


Mostantól mindenki lélekszakadva fog küzdeni azért, hogy minden közterületet és minél több szórakozó és közösségi helyet bekamerázzanak. Ezzel az ilyen esetek felderítése és lezárása sokkal könnyebb és hatékonyabb lesz.
És senki nem fog személyiségi jogokat jelképező zászlókat lobogtatni, hogy kiépül egy olyan megfigyelő rendszer az országban, amivel később a "láthatatlan kezek" olyan ellenőrzés alá vonhatják a társadalmat, hogy abból már nemigen van kiút.
Ha én egy ilyen rendszert szeretnék kialakítani, akkor hasonlóképpen csinálnám :D

A NagyTesvér nyitogatja a szemeit!!!

Vagy csak én vagyok túl aggodalmaskodó?




 

A bejegyzés trackback címe:

https://zerotolerancia.blog.hu/api/trackback/id/tr24940994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása